سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل ایدی

خرید اپل ایدی امریکا یا هر کشور دیگر روشی برای حل مشکل کاربران محصولات اپل است که در ساخت اپل ایدی به مشکل می خورند.

با خرید اپل ایدی معتبر امریکا و سپس تغییر مشخصات و شخصی سازی اطلاعات اپل ایدی خریداری شده . دیگر نگرانی بابت بلاک شدن اپل ایدی خود در اینده نخواهید داشت . 

در این روش شما یک اپل ایدی آماده می خرید و اطلاعات آن را به ترتیب زیر تغییر میدهید.

  1. ایمیل اصلی اپل ایدی
    (‌در مواقع ضروری از طریق این ایمیل می توانید اکانت خود را از حالت بلاک یا دیزیبلی در آورده  و مشکل خود را حل کنید. شما پس از خرید اپل ایدی یک ایمیل یاهو یا گوگل دلخواه می سازید و از طریق گوشی موبایل یا مراجعه به سایت شرکت اپل به آدرس appleid.apple.com و همینطور تغییر ایمیل اصلی این ایمیل دلخواه را جایگزین ایمیل های پیشفرض میکنید.  د ر این حالت هم به ایمیل اپل ایدی دسترسی دارید هم به اینباکس آن . و اگر مشکلی در اینده پیش بیاید از طریق این ایمیل مشکل راحل میکنید.)
  2. رمز اپل ایدی
    ( رمز اپل آیدی با حداق از 8 کاراکتر شامل ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ لاتین  و اعداد و علامت باشد. رمزی را قرار دهید که فراموش نمیکنید. )
  3. تاریخ تولد.
    (تاریخ تولد هم یک سوال امنیتی بسیار مهم است که  پس از خرید اپل آیدی باید تغییر کند . حتما تاریخ تولد میلادی خود را قرار دهید تا مطمین باشید که آن را فراموش نمیکنید. اگر اکانت شما بلاک یا دیزیبل شود یا رمز عبور را فراموش کنید یا سوالات امنیتی را فراموش کرده باشید . حتما به تاریخ  تولد اکانت نیاز خواهید داشت و در صورت فراموشی آن . به مشکل برخورد خواهید کرد. و امکان بازیابی اکانت شما نخواهد بود.)
  4. سوال و جواب های امنیتی
    (این سوالات را تغیییر دهید و شخصی سازی کنید و جواب هایی برای این 3 سوال امنیتی در نظر بگیرید که هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. این سوالات در مواقع بازیابی پسورد و ورود به سایت اپل موردنیازتان خواهد بود)
  5. نام و نام فامیل
    (اگر اپل آیدی را خریده اید به صورت پیشفرض یک نام خارچی بر روی اکانت قرار دارد . حتما این نام را با نام خودتان جایگزین کنید.) 

    برای دسترسی به آموزش های مربوط می توانید به سایت اپل ایدی فا مراجعه کنید و در قسمت آموزش ها از اموزش های این سایت کمک بگیرید.